26 Mart 2013 Salı

Biri ayak kremi mi dedi?:)

Evet itiraf ediyorum ayak kremlerine zaafım var:) Gördüğüm yerde almadan duramıyorum. Bir ara topuklarımda sertleşme problemi yaşamıştım oradan sonra takıntı yaptım sanırım:) Kullandığım 4 ayrı krem var.

İlki herkesin bildiği Lapitak Ayak Kremi; gerçekten vaat ettiğini yerine getiren ve ayakları yumuşacık yapan bir ürün. Fiyatı çok uygun ve kokusu da gayet güzel. Benim vazgeçilmezlerim arasında.
İkincisi Oriflame'in Feet_up Advanced serisinden Salvation Foot Cream;günlük kullanım için gayet uygun olan güzel kokulu bir krem. Ama bir Lapitak değil açıkçası
Üçüncü kremim Watsons'tan aldığım FootEase serisinden Cracked Heel Cream; bu da naneli kokuyor ve ayaklara serinlik hissi veriyor. Asıl amacı topuklardaki çatlakları gidermek ama benim bu konuda bir şikayetim olmadığı için işe yarıyor mu tam olarak bilemiyorum.:)
Dördün ürünüm benim bebeğim. Yani daha önce bu kadar mükemmel bir ayak ürünü görmedim. Bu ürün yine Oriflame'in Feet_up Advances serisinden Rescue Treatment Foot Mask; yoğun nemlendirme sağlayan ayak maskesi. Yani maske demek pek doğru değil aslında sadece yoğun formüle sahip bir krem. Ayaklarımı yumuşacık yapıyor ve ben bu ürüne bayılıyorum. Kullandığım kavanoz bitmek üzere olduğu için indirimde denk geldiğimde hiç düşünmeden yedekledim. Kesinlikle şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün.
Ben her gece ayak kremi sürüyorum ve çorap giyerek uyuyorum. Sabaha ayaklarım yumuşacık oluyor. Foot mask'i banyodan sonra kullanıyorum yani gün aşırı. Diğer 3 kremi de dönüşümlü olarak kullanıyorum.

Benim gibi ayak kremlerine takıntılı olanlar var mı?Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz lütfen benimle paylaşın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)