23 Mart 2013 Cumartesi

Cilt bakım ürünlerim

Merhaba:)
Bugün size kullandığım cilt bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Daha önceden de söylediğim gibi cildim çok çok hassas ve bu yüzden çok az ürün bana uygun olabiliyor ben de sizinle bunları paylaşmak istedim:)
İlk ürünüm cilt temizliğinde kullandığım temizleme jelim. Yaklaşık 1 yıldır Chanel'in Precision serisinin yüz temizleme jelini kullanıyorum. Oldukça memnunum ki görüldüğü gibi kendisi son demlerini yaşamakta:)Yoğun bir kıvamı var ve cildi kurutmadan temizliyor. Bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum ama yeni şeyler de denemek istiyorum bakalım karar veremedim henüz:)
İkinci ürünüm peelingim. Bu da görüldüğü gibi miadını doldurdu. Haftada 2kere kullandım ve bundan da çok memnun kaldım. Biorichi diye bir Alman markası. Avon Oriflame gibi katalogla satılan bir ürün bunun şirketi Petra. Şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün. Hassas ciltler için çok uygun ve aynı zamanda ekolojik yani doğada tamamen çözünebiliyor bu da bir biyolog olarak beni kalbimden vuruyor.:)

                                                    
Temizledikten sonra geldik toniklemeye:) Toniğim de Chanel'in precision serisinden. Kırışık karşıtı olduğuna dikkat etmeden almıştım.Açıkçası bu ürün konusunda nötrüm yani bir faydasını ya da zararını görmedim. Sadece alerji yapmadı bu benim için tek artısı.


Yeni keşfettiğim ve cilt bakımı rutinime kattığım yeni bir ürünüm de var. MBR'dan Beta-Enzyme. Ben Douglas'ı çok seviyorum ve genelde ürünlerimi oradan alıyorum. Bence çalışanları çok yardımcı oluyorlar ve gereksiz ürün satmaya çalışmıyorlar. İşte Douglas'a gittiğimde orada bana yardımcı olan bayanın tavsiyesiyle aldım bu ürünü. Gözenek problemi yaşıyorum yani haddinden fazla büyükler ve bu durum beni çok rahatsız ediyordu. Oradaki bayanın tavsiyesiyle bu ürünü aldım iyi ki de almışım. Bu kadar mucizevi bir ürün olamaz. Şimdiden benim vazgeçilmezim oldu. Bunu haftada 2 kere uyguluyorum maske gibi kullanılıyor.

Son aşama nemlendirme. Ben bunun için uzun zamandır sadece Lancome'un güneş koruma faktörlü kremini kullanıyordum fakat öğrendim ki benim gibi gözenek problemi olan ciltlerde bu tarz yoğun ürünlerin kullanılması ciltte birikim yaparak siyah noktaların artmasına neden oluyormuş. Bu nedenle hemen yeni bir ürün aldım ve güneş koruyuculu kremimi sadece yazın kullanmaya karar verdim.


Vee hemen nemlendiricileri araştırmaya başladım. Bioderma'nın Sensibio makyaj temizleme suyundan çok memnun kaldığım için yine bu seriden bir ürün almayı düşünüyordum ki gittiğim eczanedeki (Özdilek'in karşısındaki Karamel Eczanesi) bana yardımcı olan bayan LaRoche Posay'in Tolaraine serisi önerdi ve bu konuda beni ikna etti. Kendisine çok teşekkür ederim çünkü gerçekten çok memnun kaldım bu nemlendiriciden. Çok hafif bir formülü var ve çok az bir miktarı bütün yüzünüzü nemlendirmeye yetiyor.

                                                      

Umarım sizi sıkmamışımdır. Sizin cilt bakımınızdaki vazgeçilmez ürünleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)