30 Mart 2013 Cumartesi

Douglas'ta cilt bakımı deneyimim

Herkese merhabalaaar:)
Dün size Douglas'a cilt bakımına gideceğimden bahsetmiştim. Bu konuda da biraz heyecanlı olarak uyudum. Çünkü cilt bakımlarını çok seviyorum:)
Saat 12'deki randevum için Espark'ta bulunan Douglas'a gittim ve benimle her zaman ilgilenen Dilek Hanım yine benim için oradaydı.
Fotoğraf çekmeyi çok istedim fakat mağaza prensiplerine aykırı olduğu için çekemedim ama elimden geldiğince ayrıntılı anlatacağım bu muhteşem deneyimimi:)
Bakım yapılacak odaya girdiğimde içim açıldı açıkçası. Bahar çiçeklerinden oluşan bir buket, loş ışıklar ve arada kuş seslerinin duyulduğu sakin ve dinlendirici bir müzik. Bizim rahat olmamız için ellerinden geleni yapmışlar yani.
Bakım yapılması için sedye tarzı hazırlanmış yatağa uzandım. Öncelikle cilt ve göz temizleyicisiyle cildim temizlendi. Tabi ki herkesin cilt tipine uygun ürünler kullanılıyordur fakat ben benim için kullanılanları yazacağım size. Temizlik için MBR'ın Two One Cleanser adlı ürünü kullanıldı. Daha sonra ılık bir havluyla iyice temizlendi. Temizlenen cildime benim de severek kullandığım yine MBR'dan Beta Enzyme adlı arındırıcı ürünü kullanıldı. Bu ürün gözeneklerdeki derin kirlerin arındırılması ve gözeneklerin sıkılaştırılması için kullanılıyor. Beta Enzyme yüzümde on dakika bekletildi. On dakika sonunda tekrar ılık havluyla ürün yüzümden temizlendi ve vitamin özlü canlandırıcı etkili Artemis'in Re-firm Energizing maskesi uygulandı. Bu da yaklaşık olarak 5 dakika kaldı yüzümde. Bu ürün de ılık bir havluyla temizlendikten sonra cildi yoğun bir şekilde besleyen MBR'ın Thisue Activator Serumu uygulandı. Cildimin sağlıklı bir şekilde serumdan yararlanması için serum yüzüme sürüldükten sonra oksijen gazıyla cildimin emmesi sağlandı. Cildin arındırma ve beslenme işleminden sonra nemlendirme basamağında göz çevreme Artemis'in Age-Prevent Eye Balm'ı, yüzüme ise MBR'ın portakal ve Pasiflora çiçeği özlü Skin Sealer nem kremi uygulandı.
Benim için kesinlikle çok keyifli bir deneyim oldu. Dilek Hanım bakım yaparken beni ürünler hakkında bilgilendirdi ve cildimle ilgili tavsiyeler verdi. Bu bakımın fiyatı 50liraymış. Kesinlikle her kuruşuna değer. Herkes mutlaka Douglas'a gitmeli ve bu deneyimi yaşamalı:)

4 yorum:

  1. Anlaşılan çok keyifli ve faydalı bir deneyim olmuş :) En yakın zamanda Douglas'a ugramalı.. Bana da beklerim.. :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :)evet benim için gerçekten çok keyifli oldu. Yorumun için çok çok teşekkür ederim hemen geliyorum sanaa:)

    YanıtlaSil
  3. Bu her zaman olan birşey mi ? yoksa belli dönem olan birşeymiydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok sürekli varmış sadece arayıp randevu almak gerekiyor o kadar

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)