26 Mart 2013 Salı

Gratis cicilerim:)

Selaaaaammmm:)

Dün okul çıkışında biraz dolaşayım diye Espark'a gittim ve Gratis'e uğramadan edemedim.




Sadece şöyle bir bakmak için girmiştim ama bunları görünce dayanamadım. Kozmetik'ten daha çok (ya da hadi daha çok demeyelim de ona yakın) sevdiğim bir şey varsa o da kırtasiye malzemeleri:) Özellikle defterlere bayılıyorum. Değişik türleri çok hoşuma gidiyor.Bu konuda biraz eski kafalıyım sanırım telefon ya da bilgisayara hatırlatmalar yazmak yerine kağıda yazmak daha cazip geliyor bana. Daha önce yine Gratis'teki bu defterlerin büyük boyutta olanlarından almıştım ama henüz kıyıp kullanamadım. Ama bu defter daha küçük boyutlarda ve çantada taşımaya uygun. Blog için aklıma gelenleri bu deftere not alacağım:)

İkinci olarak Essence'in iki taraflı törpüsünü aldım. Ben klasik metal törpüleri sevmiyorum nedense bu tarz törpüler daha çok hoşuma gidiyor. Özellikle saklama kabının olması beni cezbetti.

Diğer aldıklarım ise ojeler. Essence'in 2ojesini ve Golden Rose'un siyah mat ojesini aldım. Henüz denemedim hiçbirini. Deneyince fotoğraflarını koyacağım.

Son zamanlarda siz neler aldınız? Yorumlarınızı bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)