22 Mart 2013 Cuma

İlk yorum:) Bioderma Sensibio


Selam demişken ilk yorumumla başlıyorum:)
Pek çok bloggerdan duymuşsunuzdur mutlaka biodermanın sensibio serisinden H20 makyaj temizleme suyunu. Ben de @makyajgunlugunun videolarında görerek onun tavsiyesi üzerine almıştım. Biraz çekinerek aldım aslında çünkü dediğim gibi cildim hassas cilt kavramını da aşan bir hassaslığa sahip:) Ama denedim ve beklentilerimin çok çok üstünde mükemmel bir ürün çıktı.İlk kullandığım  andan beri hiç alerji yapmadı ve temizleme özelliği çok iyi gerçekten. Herkese tavsiye ederim benim gibi hassas ciltler için biçilmiş kaftan:)Teşekkürler bioderma(şişenin doluluğuna bakmayın bu ikinci şişem olduğu için bu kadar dolu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)