26 Mart 2013 Salı

Oje yorumları ve küçük bir tüyo:)

Biraz önce dün Gratis'ten aldığım ojeleri denedim.Tırnaklarıma Golden Rose'un mat siyah ojesini sürdüm.Yüzük parmaklarıma da Essence'in kırmızı simli ojesini sürdüm.Fakat fotoğrafta da görüldüğü gibi ben ikisini pek yakıştıramadım.Siyahın üzerine sürdüğüm için kötü durdu sanırım.
4 kat oje üst üste olunca da bozulması kaçınılmaz oldu tabi.Ne yapsam da bütün tırnaklarımdaki ojeleri bozmadan durumu kurtarsam diye düşünürken aklıma bu fikir geldi.:)
Ameliyat eldivenlerini ben okulda da kullandığım için bol miktarda bulunmakta ama artık her yerde kolayca bulabilmek mümkün zaten.
Eldiveni giydim ve bozulan tırnağıma denk gelen eldivenin parmak ucunu kestim.Asetonla temizledim hiç bir yere de bulaşmamış oldu.Hazır bozulmuşken ojenin rengini de değiştirdim ve tekrar sürdüm.

Veee sonuç ta ta ta taaaa

Bu vesileyle de ojelerin nasıl durduğunu size göstermiş oldum:) Golden Rose mat oje çok kolay sürülüyor ve kısa zamanda kuruyor. Essence'in kırmızı simli ojesi hakkında sağlıklı yorum yapamayacağım çünkü hali hazırla 2 kat sürülmüş ojenin üstüne sürülünce anında bozuldu bu benim hatam. Essence'in yaldızlı bu ojesine ise bayıldım. Rengi çok güzel bence:)
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Siz hangi kombinasyonu daha çok beğendiniz yorumlarınızı bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)