30 Mart 2013 Cumartesi

Pastel Spring Blush On(10) ve Pastel Pompom Blush On(132)

Selam:) Bugün yazmaya doyamayacağım sanırım:)
Pastel'in allıklarını aldım son günlerde. Daha önce bu markanın makyaj ürünlerini hiç denemedim fakat Spring Blush On allıkları pek çok blogda gördüm ve denemem gerektiğini düşündüm.Aklımda bunları almak varken Özdilek'te PomPom allığın 19.50gibi bir fiyattan 9liraya düştüğünü görünce bunu aldım.İyi ki de almışım çünkü çok tatlı bir pembesi var. İçinden ponpon şeklinde uygulama aplikatörü çıkıyor. Ben henüz 1kere yüzümde kullandım onu da fırçayla sürdüğüm için bunun uygulama kalitesi nasıl bilemiyorum.

Bu allığı aldıktan sonra Spring Blush On'un şeftali tonunu alırım diyordum ki maalesef hiçbir yerde bulamadım.  Espark Gratis'te de son 2pembe allığı görünce dayanamadım ve 2sini de aldım.(Birini ablama aldım tabi) Bu allık sadece kabı için bile alınabilir bence çünkü şeker gibi çok çok güzel. 12gr kocaman bir allık:)

Bu Sprin Blush On'u daha bugün aldım ve yüzümde hiç denemedim. Kalıcılığı nasıl hiçbir fikrim yok ama dediğim gibi zaten 9.50lira gibi çok uygun bir fiyata sahip ve kabı çok güzel yani en kötü ne olabilir ki:) Bu allığın yanında herhangi bir uygulama fırçası ya da aplikatörü yok. Ama allık fırçaları artık her yerde yani bu sorun olmasa gerek:) Bu allık 5gr

Çok iyi bir fotoğraf olmadı maalesef ama bu saatte bu kadarını çekebildim kusura bakmayın:( Üstteki Spring Blush On alttaki ise Pompom Blush On.Ben ikisinin de aynı olacağını düşünüyordum fakat alttaki daha toz pembe ve hafif simli üstteki ise daha mat ve tok bir renge sahip.Hiç pembe allığım yokken 2 tane oluverdi.:) 
Siz hangisini daha çok beğendiniz yorumlarınız neler lütfen benimle paylaşın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)