22 Mart 2013 Cuma

Selaaam:)

Selaaaaam:)
Blogları takip etmek benim çok çok hoşuma giden ve uzun zamandır yaptığım bir şey bu aralar bana @chunlibeauty ve @makyajgunluguyle ilham geldi açıkçası ve kendi blogumu yapmaya karar verdim:)
Okulda son senem,tezimle uğraşırken bir yandan böyle bir kaçamak yapmak bana iyi gelecek:)
Bakım ve makyajla ilgili sizinle fikirlerimi paylaşacağım elimden geldiğince umarım siz de beğenirsiniz.
Benim çok çok hassas bir cildim var maalesef ve çoğu ürünü kullanamıyorum ne yazık ki. Anında yüzümde ve vücudumda küçük kızarıklıklar ve kabartılar oluşuyor. Benim gibi hassasiyet problemleri olanlar vardır eminim ve onlarla da fikir paylaşımı yapmak istiyorum.Umarım blogumu beğenirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)