21 Nisan 2013 Pazar

Aknetrent (Roaccutane) Tedavisi

Herkese merhabalar:)
Başlıktan da anlaşılacağı gibi bugün Aknetrent tedavisine başladım.Bu ilaç Roaccutane olarak bilinen ilacın muadili aynısı yani.Çok şükür çok sivilceli bir cildim yok fakat ciddi anlamda gözenek problemim var ve bir kaç aydır da siyah noktalarım maksimum düzeye ulaşmış durumda.Kullandığım ürünlerden çok memnunum(özellikle MBR'ın Beta-Enzyme'inden)Fakat cildimde yağ bezeleri oluşmaya başladı ve artık bana tak etti.Eskişehir Medline hastanesindeki dermatolog Belda Tüner'e gittim.(eskiden beri gittiğim ve kesinlikle çok çok iyi bir hekim)O da bana cildimin çok dolu olduğunu ve Roaccutane tedavisinin benim için uygun olduğunu söyledi.Bu ilaç hakkında çok fazla şehir efsanesi var fakat bunlara aldırış etmek bana çok saçma geliyor.Yani evet yan etkileri çok fazla olan bir ilaç ama sanıldığı kadar korkutucu olduğunu düşünmüyorum.Neyse sonuç olarak karar verdim ve başladım.40mg dozla başladım bakalım hayırlısı:)Bugün ilk günüm ve şu an hafif bir baş ağrım var onun dışında gayet iyi hissediyorum.:)

Atak döneminde yani derinlerde kalan yağların sivilce olarak gün ışığına çıkacağı günlerde kullanmam için Imex yazdı doktorum.Pembe kutu içinde de Bepanthol ve Madecassol merhem karışımı var.Cildim ve dudaklarım kuruduğunda kullanmam için.Aynı zamanda blogunu severek takip ettiğim makyajfırçam bloğunun sahibi sevgili Merve'nin çektiği videolar son derece yardımcı olacak diye düşünüyorum.Onun tavsiye ettiği ürünleri alacağım bakalım.:)
Şimdilik bu kadar umarım tedavim kolay geçer ve cildimdeki problemlerden kurtulurum.
Sevgiler:)

6 yorum:

  1. canım benm öncellikle hayırlı olsun bol bol post girmeye çalışıcam bunlarla ilgili sende detayları yaz mutlaka çok çok öpüorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yazarım tabi.ya ben de senin tam tersin bir durum oldu sanırım daha pazar günü başladım ama yüzüm coştu yağ bezesi mi ararsın sivilce mi direk oluştu durum çok fena:)ya ayrıca da senin kadar sevdiğim birinin beni takip etmesi çok güzel bişi çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. İnşallah çok hafif belirtilerle atlatırsın bende sivilcelerim için bir tedavi kullanıyorum ama böyle haplarla değil henüz yani başladım 2 ay oldu ama kremlerle falan idare ediyoruz şimdilik sivilceler geçti ama kırmızı kırmızı lekelerim var onlardan kurtulmaya çalışıyorum. Tabiki seninki hap tedavisi olduğundan en iyi sonucu verecektir. Ahh şu siyah noktalar :// bende de çokça varlar. Hiç yumurta-wc kağıdı ile yapılan siyah nokta maskesini denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkür ederim inşallah geçer.Ya ilk defa duyuyorum öle bir maske mi varmış nasıl nasıl?:)

      Sil
  3. benim de 19. günüm bugün. kendime de sıkça söylediğim söz; en az hasarla ve en verimli şekilde şu dönemi geçirmen dileğiyle... en kısa zamanda bebek poposu gibi cilde kavuşursun inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşallah hepimizin çok kolay geçer.Ayrıca duyduğum en güzel temennilerden biri oldu bu bebek poposu gibi ten istiyorum gerçekten:))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)