9 Nisan 2013 Salı

Chanel Perfection Lumiere

Selamlar:)
Gecikmeli de olsa şu an kullandığım ve çok çok memnun olduğum fondötenimi sizlere tanıtmak istiyorum.
Daha önceki yazılarda da söylediğim gibi benim cildim fazlasıyla hassas bu yüzden her ürünü -hatta neredeyse hiçbirini- kullanamıyorum. Hatta aldığım ve kullandığım çoğu ürün de bir süre sonra cildimde alerjiye neden olabiliyor. Bu nedenlerle benim kullanabildiğim ürünler çok sınırlı.
Chanel fondöten almadan önce Lancome'un Teint Idole'unu kullanıyordum. Ondan da memnundum aslında ama bitmeye yakın bir garip oldu sanki yüzümü fazla sarı yapmaya başladı. Gerçi uzun süre benimle olmasından dolayı da olabilir çünkü çok sık fondöten kullanan biri değilim yani değildim. Ta ki Chanel'in bu muhteşem fondöteniyle tanışana kadar.

Yapısı, kokusu, kapatıcılığı her şeyiyle beni kalbimden vuran bir ürün bu. Şişesinin dizaynı ayrı bir güzellik.
Öncelikle cildime kesinlikle alerji falan hiç bir sorun çıkarmadı.Bütün gün yüzümde kaldığı zamanlarda kesinlikle kapatıcılığından bir şey kaybetmedi ya da topaklanma, akma gibi bir problem yaratmadı. Kapatıcılığı çok yüksek ve gözeneklerin görünümünü azaltıyor ki bu benim için çok önemli.:) Ben fondöteni Yves Rocher'in fondoten fırçasıyla uyguluyorum. Gayet memnunum fırçadan ama artık benim de bir MAC 187'im olmalı diye hafta sonu Ankara'ya gittiğimde onu almayı düşünüyorum.
Fotoğraflamaya çalıştım ama ışıktan sanırım pek belli olmuyor.
                                           Bu fondötensiz
                                          Bu da fondöten uygulanmış hali:)

Dediğim gibi ışıktan belli olmuyor maalesef. Ben yüzümde uygulayarak göstermek istiyorum size ışığın da iyi olduğu bir gün.:)
Fiyatı 137 TL. Normal fondötenlere göre biraz pahalı farkındayım ama emin olun verdiğiniz paraya kesinlikle değecek. En azından ben böyle düşünüyorum kesinlikle çok memnunum.Ben 20 BEIGE rengini kullanıyorum.Ayrıca 10SPF'si de mevcut yani fazla olmasa da güneşten koruyor:)
Umarım faydalı bir yazı olmuştur ve umarım seversiniz.)
Siz hangi fondötenleri kullanıyorsunuz ve memnun musunuz lütfen benimle paylaşın.
Sevgilier:)

4 yorum:

  1. Çok güzel bir fondöten, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim

      Sil
  2. Şu ana kadar en memnun kaldığım fondotenler YSL le tent touche eclat mac face and body :) channelin aqualı ismi olan bir fondoten denettim yuzumde ama putur putur bişile rçıktı bir kere dah aşans verecem :( karma-yağlı-sivilceli cilde önerebilceğin bir font var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben Mac hiç deneyemedim maalesef.Valla şimdi sen böyle diyince korktum ama :) Mat Lumiere ya da Double Perfection Lumiere olabilir gibi sanki:)Hatta bu Perfection Lumiere'i de deneyebilirsin bence çünkü benim cildim kuruya dönük ve ekstra nemlendirici uygulayarak kullanıyorum eminim yağlı ciltlere daha iyi gelecektir.

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)