15 Nisan 2013 Pazartesi

Doğum Günü Hediyem:)

Selamlar:)
Evime döndüm sonunda:)Ben biraz anne kuzusuyum sanırım hep onların yanında olduğum için bir kaç gün uzak kalsam özlüyorum.Ama okul temposunun yeniden başlayacak olması da ayrı bir dert maalesef
Neyse:) 16 Nisan yani bugün benim doğum günüm.:) Hazır Ankara'dayken ve Sephora'ya kavuşmuşken kendime doğum günü hediyesi aldım.:)

The POREfessional'ı alacaktım aslında size de bahsetmiştim.Ama bu kitin güzeliğini görünce dayanamadım.Kutulara zaafım var çünkü:)Bunun da ambalajı mükemmel bence.Odamın her yerinde ve herşey için farklı bir kutu olmasına rağmen hem ürünleri denemiş olurum(çünkü cildim fazlasıyla alerjik) hem de kutusunu kullanırım diye How to look the best at everything kitini aldım.:)

How to look the best at everything makyaj kitinin içinde The POREfessional gözeneklerin görünümünü küçülten makyaj bazı, Hello Flawless fondoten, Boi-ing 01 ve boi-ing 02 kapatıcıyla hello flawlesspudra var. Ayrıca uygulama için de gayet kullanışlı bir fırça eklemişler.Ben beyaz tenli olduğum için light olanı aldım fakat bu kitin medium ve dark seçenekleri de mevcut.Fiyatı 95 TL

Bu aslında pek hediye sayılmaz ihtiyaçtan alındı.:) Sephora'nın meşhur makyaj temizleme köpüğü.Ben 1kere kullandım henüz ama çok memnun kaldım.Alerji falan yapmadı ve cildimi çok güzel temizledi.Bunun da fiyatı 24.90 TL
:)hepinizi öpüyorumm

2 yorum:

  1. Benefit setini kaçırdığıma üzüldüm gerçi bende fondoteni ve gözenek sıkılaştırıcısı var ancak pudrasını ve kapatıcısını çok merak ediyordum. Umarım bulabilirim bende. Makyaj çıkarıcıdan ben 2 tüp bitirdim gayet güzel bir çıkarıcı h20 ile rimelde ve eyelinerde desteklemem gerekti o kadar.

    YanıtlaSil
  2. :) ben henüz fondotenini denemedim ama kapatıcılarına ve pudrasına bayıldım yani gerçekten çok başarılılar.Köpüğü ise h2o'dan sonra kullanıyorum alışkanlık:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)