27 Nisan 2013 Cumartesi

Douglas Facial Beauty Water

Selamlar:)
Her gün yazamıyorum bloga maalesef bu sene son senem ve tezle uğraşıyorum o yüzden kusura bakmayın nolur:)
Bildiğiniz gibi Roaccutane tedavisine başladım.İlk günler cildim hiç kurumadı hatta aksine normalde çıkmayan yerlerde sivilceler çıkmaya başladı.Bu da bende ekstra moral bozukluğu yarattı ve kendime hiç bakmamaya başladım. Fakat tabi bu bana yol su elektrik olarak geri döndü.İlaç etkisini göstermeye başladı üstüne benim cildimi nemsiz bırakmam da eklendi ve yüzüm acayip bir biçimde soyulmaya başladı.2 Gündür ciğer kıvamında kıpkırmızı geziyorum.:)Dudaklarım çatladı ve acayip canım acıyor.Bu zamanlarda beni az da olsa rahatlatan bir ürün oldu Douglas Facial Beauty Water.


Bende ki büyük boyu fakat en kısa zamanda çanta içinde taşınmak için olan minik boyunu da alacağım.İçerisinde mineraller var ve sanırım bu sayede cildi yatıştırma özelliğine sahip.Vıchy,Avene,La Roche Posay gibi pek çok markada var bu tarz mineralli sular.Ben bundan önce LRP'ninkini kullanmıştım ondan da çok memnundum fakat bu 20 TL gibi uygun fiyatlı.
Ben çok beğendim aşırı hassas olan cildimde bile hiçbir sorunla karşılaşmadım ve cildimi gerçekten ferahlattığını hissettim.
Kısaca bu tarz ürünlerden hoşlanıyorsanız ben tavsiye ederim.:)
Sevgiler:)

2 yorum:

  1. aaa deniycem mutlaka bunuda mineral su bizim için can vala:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)aynen bu olmasa duramazdım ben şu an

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)