17 Nisan 2013 Çarşamba

Gizemli Paketler:)

Selamlar:)
Bu ara yazı yerine çekiliş haberi paylaşıyorum sürekli farkındayım:) Ama kendimi affettireceğim size:)
Dün doğum günümdü ve hafta içi olduğu için sadece aileyle yenen bir yemek ve pasta kesmekle geçti:) Asıl kutlama cumartesi günü olacak bakalım.:)
Ablam İzmir'de yaşıyor ve bu nedenle de O'nu ne kadar özlediğimi anlatamam.Doğum günümde yanımda olamadığı için üzgündüm fakat bugün yolladığı küçük hediyelerle beni çok çok mutlu etti:)

Hafta sonu Kıbrıs'a gitmişlerdi ve benim nasıl bir Oreo manyağı olduğumu unutmayan ablam benim için bu şahane kutusunda bir dolu Oreo almış. Yanında da yine benim çok sevdiğim 'alaman çikolatası' almış:)Oreo'nun hemen bir paketi açılıp yendi fakat nasıl kıyıp yiyeceğim gerisini bilmiyorum:)
İlgin olan ise Oroe'nun yanında duran Organix markasının anti-breakage keratin oil kargosu.
Bu kargo Oreo ve çikolatadan daha önce geldi ve ben açıkçası bunu da ablamın gönderdiğini düşündüm.:)Fakat daha sonra bunu ablamın yollamadığı ortaya çıktı.:) Yani nereden geldiğini bilmiyorum  ama herhalde bir firma ya da site yollamıştır diye düşünüyorum.Üzümü yiyip bağını sormama taraftarıyım çünkü bu çok denemek istediğim bir markaydı:)

Adından da anlaşılacağı üzre saç serumu. Saç kırıklarını azaltmayı ve onarmayı vaat ediyor.Sprey şeklinde bir başlığı var.Kokusu da inanılmaz güzel.Tam olarak bilemiyorum ama vanilyaya yakın bir koku.

Okunuyor mu bilemiyorum ama içeriği de böyle:) Hidrolize edilmiş keratin ve argan yağı içermesi ürünün performansının iyi olacağının habercisi gibi.Tek kötü yanı Phenly trimethicone içermesi. Bu silikonun bir türevi ve bilindiği gibi silikon da kanserojenik bir madde. Ama ben cildime temas ettirmeden saç uçlarıma sıkarak kullanmayı düşünüyorum.Ciltle teması olmazsa da zararlı etkisi olmaz zaten:)
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Sevgiler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)