23 Nisan 2013 Salı

İlk FOTD Postu)

Selamlar:)
İlk defa makyajımın öncesini ve sonrasını çektim nasıl olacak bilemiyorum.Umarım beğenirsiniz.) Bu tarz bir postu ilk defa hazırlıyorum o yüzden fotoğraflardaki dağınıklığı lütfen mazur görün:)

Bu makyajsız halim:( Cildim bu ara coşmuş durumda maalesef

Bu da makyajlı halim:) 
Fondoten ve kapatıcılar bu ara en yakın arkadaşlarım:)

Kullandığım ürünler ise;

Chanel Perfection Lumiere 20Beige Fondoten
How to Look The Best At Everything Makyaj kiti
Bourjois 08 Beige Rose Far
Lancome Tekli Far Cuban Brown(yanlış da olabilir arkası silinmiş çünkü:( ama ben bu diye hatırlıyorum)
Bobbi Brown Caviar Ink Jel Eyeliner
Avon Glimmerstick Chromes Vivid Grey Göz Kalemi
Dior Diorshow Extase 090 Rimel
Deborah 04 Mat Ruj

Sevgiler:)

4 yorum:

  1. Ayyy maşallahhh canımm çok güzelmişssin <3 bol bol isterimmm fotd yazılarıı :D :D Gözüm gönlüm açıldıı valaa :* :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayy çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:)elimden geldiğince yaparım tabi hele böyle güzel yorumlar geliyorsa:)

      Sil
  2. Gayet doğal olmuş ben çok beğendim kullandığın ürünlerde çok güzel. FOTD devamını beklıyrm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim.genelde bunları kullanıyorum öyle çok ekstrem makyajlar yapmıyorum açıkçası:)yaparım tabi böyle güzel yorumlardan sonra:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)