24 Nisan 2013 Çarşamba

Küçücük Alışveriş

Selamlar:)
Geçenlerde Watsons ve Gratis'ten ufacık bir alışveriş yaptım.

Essence'ten oje düzeltici kalem, 2 tane Pastel oje, NYC top coat ve Benri pamuk aldım.
Ojeleri henüz deneyemedim ama renkleri birbirine çok uyumlu birlikte sürmeyi düşünüyorum.:)
Benri pamuk çok meşhur ama bence diğer pamuklardan hiç bir farkı yok ya da ben mi anlayamadım bilemiyorum.:)
Essence'in oje düzeltici kalemi güzel ama uzun süre gideceğini düşünmüyorum çünkü başındaki pamuk direk kirlendi.Altında 3tane daha yedeği var ama bana gereksiz geldi bir daha almam.
Bu alışverişte beni en mutlu eden şey NYC top coat oldu. Ben Makyaj Fırçam'dan sevgili Merve'nin videosunda görüp aldım ve gerçekten çok memnun kaldım.
Uzun zamandır Flormar'ın oje kurutucu spreyini kullanıyorum fakat yastık izi yapıyor ve o kadar da çabuk kurutmuyor.Ama bu gerçekten mükemmel yani 1dakika bile sürmedi ojelerin kuruması ve hiç bir iz olmadı.(ki ben direk ojeyi bozan biriyim dayanamam)Tek hatam mat ojenin üzerine sürmek oldu.Parıl parıl parlattı ojeleri:)
Kısa bir yazı oldu ama kusura bakmayın:)
Öpüyorum sizi sevgiler:)

2 yorum:

  1. aldıkların hayırlı olsun, Nyc top coatı merak ettim kısa zamanda alıp deneyeceğim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok pratik ve fiyatına göre çok iyi bir top coat:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)