5 Nisan 2013 Cuma

Lush Lemony Flutter

Selamlar:)
Sınavlarım bitti be gayet mutlu olarak 1 haftadan biraz daha önce aldığım ve etkisini hemen gösteren Lush'ın Meşhuuur Lemony Flutter yazısını yazmak istedim.:)
Eskişehir'de pek çok güzel marka olmadığı gibi Lush da yok maalesef:( Fakat Allah'tan online anlışveriş imkanımız var da bu markadan mahrum kalmıyoruz.Ben Lush ürünlerini ilk defa deniyorum o yüzden en risksiz ve hakkında çok iyi şeyler duyduğum bu kütikül kremini denemek istedim. www.lushturkey.com'dan sipariş verdim ve ertesi gün kargom geldi.İnanılmaz hızlılar çok çok teşekkür ederim kendilerine tekrar.:)
Kargom ben yokken gelmiş o yüzden eve gelir gelmez bu paketi görünce havalara uçtum.:) Küçücük bir kreme çok güzel bir paket hazırlamışlar.
Kutumun içinden çıkanlar böyle.:) Ürünleri ayrıntılı bir şekilde tanıtan ve içerikleri hakkında bilgi veren kocaman bir katalog, aldığım bayıldığım aşk yaşadığım kremim ve denemem için yollanan Dirty Duş Jeli tester'ı:)
Markaların bu sample göndermelerine çok seviniyorum.Özellikle benim gibi hassas ciltli olanlar için çok gerekli bir durum.Çünkü bana hangi ürünün alerji yapacağı hiç belli olmuyor ve genelde bütün param alıp bana alerji yapan ürünlerle çöpe gidiyor. Lush bu konuda da kalbimi fethetti.

Ürünler böyle streç filme sarılmış şekilde geldi. Ama zaten hiç akmamış duş jeli bile.:)
Bu da kapağı açtığımızda karşımıza çıkan görüntü:) Oldukça yoğun kıvamlı bir krem hatta krem değil de sanki daha butter yapısında. Ben limonu çok sevdiğim için kokusuna bayıldım yoğun ve kalıcı bir kokusu var.

Şimdi gelelim yorumlarıma:) 
Ben aldığım günden beri her gün yatmadan önce kütiküllerime elimde kalanları da ellerime sürerek kullanıyorum. Tırnak etlerimi yumuşacık yaptı. Bu kadar kısa sürede bu kadar etkisinin olabilieceğini tahmin etmemiştim aslında. Manikürü bırakmaya çalışıyorum çünkü gerçekten etkisi çok kısa sürüyor ve aslında çokj da zararlı ellerimiz için. Manikür yaptırdıkça tırnak kenarındaki etler daha fazla sertleşiyor ve ben bu histen nefret ediyorum.Bu ürün bu konuda bana kesinlikle çok yardımcı oluyor.Dirseklerime de kullanmaya başladım bakalım sonuç ne olacak:) Çok bereketli bir ürün çünkü ufacık bir miktarı bütün tırnaklara yetiyor uzun süre gideceğinden eminim.:)
Ürünün fiyatı 26 TL kargosu da 6.99 yani bana 33 TL'ye maloldu. Keşke diyorum bir kaç ürün daha sipariş verseydim:) Ama her kuruşuna değer yani 50 TL de olsa kesinlikle yine alırım:)
Ben bu üründen çok memnun kaldım herkese şiddetle tavsiye ederim.
Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın umarım sizi sıkmadan anlatmışımdır. Yorumlarınızı bekliyorum başka Lush ürünü kullanan tavsiyesi olan var mı?
Kocaman öpüyorum sizleri:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)