2 Nisan 2013 Salı

Saçlarım İçin Kurtarıcılarım

Selamlar:)
Bir kaç gündür yazamıyorum maalesef sınavlarım başlamak üzere anca şimdi vakit bulabildim. Vakit bulmuşken de benim çok işime yarayan ve saçlarıma çok iyi gelen iki üründen bahsetmek istiyorum.
İlki herkesin artık bildiği ve pek çok bloggerın yazdığı Down Under Naturals Argan Oil Saç Bakım Serumu diğeri ise Yves Rocher Couleur Spray Protecteur.

Down Under Natural's Arganlı Serum hakkında söylenecek pek fazla bir şey kalmadı aslında:) Eminim pek çok blogda yorumları okumuşsunuzdur. Hem doğal hem de çok çok iyi bir ürün. Ben Watsons'tan 20liraya almıştım ve kesinlikle her kuruşuna değdiğini düşünüyorum. Saçlarımda boya olduğu için çok yıpranıyorlar.Bu ara yoğun bir bakım uyguluyorum aslında ve bu serum da kesinlikle bana çok yardımcı oluyor. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım bu ürünü ve çok memnun kaldım.Banyodan sonra nemli saç uçlarıma uyguluyorum ve saçlarımı yumuşacık yapıyor.





Yves Rocher'un saç serumu hakkında konuşmak istiyorum çünkü çok başarılı bir ürün ve ben başka bir blogda yazısıyla karşılaşmadım ki kesinlikle yazılması gerekiyor bence:)
Aldığım günden beri severek kullanıyorum. Paraben ve silikon içermiyor ki bu benim için gerçekten çok önemli.Akdiken çiçeği özlü ve çok doğal çok hoş bir kokusu var. Bunun da fiyatı 20lira.Argan serumundan sonra bu ürünü saçlarıma sıkıyorum.İkisi birlikte gerçekten onardı saçlarımı.İki ürünü uygulayıp kuruttuktan sonra saçlarım yumuşacık oluyor ve bu etkisi ertesi günlerde de devam ediyor.
Ben gün aşırı duş alıyorum ve gün aşırı iki serumu da uyguluyorum.Ben çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)