14 Nisan 2013 Pazar

Seyahat Boyu:)

Selamlar
Yine biraz fazla uzun bir ara verdim sanırım ama Ankara'dayım beni mazur görün.:)
Hazır seyahate çıkmışken kişisel bakımım için neler alıyorum yanıma bunları size göstermek istedim. Valizimi hazırlamadan önce yanıma almam gereken birsürü ürün olduğu ve ben bunların ağırlık yapmasını istemediğim için Watsons ve Gratis'ten seyahat boyu ürün koyma seti ( yani bu adı ben uydurdum :)) aldım.

Eklips marka olanı Gratis'ten 2.25 TL'ye, diğerini de Watsons'tan 4.50 TL'ye aldım. Fiyatların küsüratını yanlış da hatırlıyo olabilirim kusura bakmayın. Hazır gitmişken oje de aldım kendime onların yazısını da gider gitmez hazırlayacağım:)
Bunların dışında Gratis'ten bir set daha aldım ertesi gün çünkü yetmeyecekti.:)
Sonuç da bu :)
Şampuanım,saç kremim, saç bakım serumlarım, kremlerim,temizleme jellerim ve toniğimle Bioderma H2O'm hepsi burada.:) Bunların hepsini fotoğraftaki çantaya koydum. Yves Rocher hediye verdi bu çantayı.Kupona özel böyle bir promosyonları vardı gerçi bu çantadan çok daha güzel bir çanta görünüyordu ama ellerinde kalmamış o yüzden bunu verdiler. Ben de hiç beğenmedim açıkçası bir işe yarasın diye bunları koydum.
Pamukları koyduğum plastik çanta da şu seyahat setlerinin çantası.:)
Bu seyahat setleri çok pratik şeylermiş ben bayıldım.:)
Sizleri kocaman kocaman öpüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)