18 Nisan 2013 Perşembe

YSL Teint Mat Purete Fondoten

Selamlar:)
Bugün size YSL'nin bendeki Teint Mat Purete serisinden 8 numaralı fondotenini tanıtmak istiyorum.
Şişesi dikdörtgen ve uzun.Her fondöten gibi 30ml maalesef:)
Ben bu fondöteni nedense bir sevemedim.Kapatıcılığı iyi ve alerji falan yapmıyor ama bilmiyorum ben yüzüme sürdüğümde ağırlaşmış gibi hissediyorum.Kokusu da yabani otlar gibi.:)Yani ciddi ciddi ot kokuyor ve insanın süresi gelmiyor ya da benim öyle oldu:)
Bu fondotensiz
Kıvamı diğer fondotenlere göre biraz daha sıvı
Bu da fondotenli kolum:)
Dediğim gibi kapatıcılığı fena değil.Ama ben sevemedim ve pek de kullanmıyorum açıkçası.Zor durumdaysam fondotenim falan kalmadıysa ya da o an acelem var da elime bu gelmişse ancak sürüyorum.Onun dışında Chanel kullanıyorum ve kesinlikle benim favorim de o.
Sevgiler:)

5 yorum:

  1. Aaaa benimde en çok dikkatimi çeken fondöten buydu :/ Nedense denediğim de ağırlaştıgını hissetmedim :/ :/ Aklımda soru işareti kaldı şimdik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ya belki de bana öyle geldi bilemiyorum ki huysuzum biraz bu konularda.Sen de bir dene bence yüzünde hisset ama ben sevemedim:)

      Sil
  2. Bu font merak ediyordum bende touche eclat olanı var ondanda çok memnunum. Peki chanellin hangi font karma-yağlı sivilceyede meilli cilde önerirsin? ben su bazlısını bir surdurdum ama emin olamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim cildim aynen dediğin gibi karma fakat yağlı değil de kuruya dönük ve sivilceye meyilli Chanel'in perfection lumiere'inden de çok memnunum fakat ekstra nemlendiriciyle sürüyorum o yüzden bence yağlı ciltlerde daha iyi duracaktır:)

      Sil
    2. Yalnız Mat Lumiere ya da Double Perfection Lumiere de iyi gelebilir diye düşünüyorum:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)