19 Nisan 2013 Cuma

Yves Rocher So Elixir Purple

Selamlaaar:)
Bugün bir farklılık yapıp bu ara kullandığım ve bayıldığım deodoranttan bahsedeceğim.Ablam parfümünü kullandığı için aşinayım bu kokuya.Hatta bir iki sefer onunkinden kullanmıştım.Parfümünün babama aldırmayı düşündüğümden kendim deodorantını aldım ve denemek istedim.

Ben hayatımda hiiç bu kadar kalıcı bir deodorant görmedim.Yani sonuçta parfüm değil ve kalıcılıkta çok bir beklentim olmadan aldım.Fakat kıyafetlerden 1-2 gün sonra bile kokusu geliyor.Ben çiçek kokularını çok severim. So Elixir Purple da sümbülteber,paçuli ve vetiver içeriyormuş.
Deodorantı 28 TL ben %30 indirimle yaklaşık 20 TL'ye aldım. Parfümü de 105 TL ve 50ml.Yarın da gidip parfümünü alacağım çünkü gerçekten mükemmel bir koku.
Siz de benim gibi çiçekli ve hafif kokuları seviyorsanız mutlaka deneyin:)
Sevgiler

2 yorum:

  1. çiçekli kokuları seviyorum, bunun parfümünü denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)kesinlikle tavsiye ederim muhteşeem kokuyor

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)