9 Mayıs 2013 Perşembe

Anneler Günü Gratis İndiriminden Kaptıklarım:)Part 1

Selamlar:)
Anneler günü bu pazar malumunuz. Saolsun bu zamanda en güzel indirimi Gratis yaptı ve gönülleri fethetti. Ben de (normalde erken kalkamadığım için derslere bile gitmeyip devamsızlıktan kaldığım çok olmuştur.:)erkenden kalkıp Espark'ın yolunu tuttum.Daha avm açılmadan oradaydım.AVM açıldıktan sonra da Gratis'in açılması 1-2dakika sürdü ve sonra bir kaç kızla beraber direk The Balm standına hücum ettik.:)Ben hem uyku sersemliğinden sanırım sadece kozmetik aldım ama cumartesi tekrar gidip Gratis'i yağmalamayı düşünüyorum bir sürü şey sonradan aklıma geldi çünkü.Neler aldın derseniz;

Bunlar toplu hali.Eyeliner hariç hepsi The Balm:)


Meşhur Nude Tude paletinden sonunda benim de oldu.:)Renkleri tam benlik
Normal fiyatı 55 TL
%50 indirimle 22.5 TL'ye aldım


Put A Lid On far bazıymış.Yeni gelmiş ilgilenen bayan öyle söyledi.Daha önce hiç far bazı kullanmadım bakalım bu ilk olacak. 
Sanırım normal fiyatı 27 TL
%50 indirimle 13.5 TL'ye aldım.

Far karıştırma fırçası:)
Şimdilik bir denemek istedim bakalım nasıl?
Normal fiyat sanırım 28 TL
%50 indirimle 14 TL'ye aldım


The Balm Girls ruj serisinden Mia Moore. ışık geldiği için rengi tam çıkmamış çok güzel açık bir kırmızı. Ben 7/24 makyaj blogunun sevgili sahibesi Aysel'de görüp beğenerek aldım.(bloguna gitmek için tık tık)


Son olarak da Maybelline 02Brown gel eyeliner aldım.Bunu da pek çok blogda görüp beğenmiştim.Siyah gel eyeliner stoğum olduğundan:) kahverengisini alıp denemek istedim.
Normal fiyatı 24 TL 
%50 indirimle 12 TL'ye aldım.

Gratis'in muhteşem indiriminden aldıklarım bunlar şimdilik.:)
Eve gelmiştim ki Tanaçan kozmetiğin Morhipo kampanyasından aldığım prolinc cuticle eliminator'ın da geldiğini gördüm ve havalara uçtum.:)

Bu ürünü de Sevgili Nazlı'nın (blogu için tık tık) instagrama koymasıyla ve tavsiye etmesiyle görerek aldım bakalım manikürde ne kadar başarılı:)

Benim aldıklarım bunlar.Siz anneler günü indiriminden neler kaptınız ve bana tavsiye edebileceğiniz ürünler var mı?
Sevgiler:)

10 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini ve bugünkü o kızların arasındaydık hatırladım seni ;)
    siz standı yağmaladıktan sonra bende The Balm'dan bi tane Nude Tude kaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aaa o zaman ne kadar berbat bir halde oraya geldiğimi görmüşsündür uykudan kalkıp koştum resmen esparka
      çok ii yapmışsın ben çok beğendim paleti ama benim aklım kaldı daha bir sürü şeyde bir daha gitmek lazım sanki:)

      Sil
    2. bende zar zor uyanıp, derse gitmeden önce hemen bi uğrayım demiştim çok vaktim olmadı tekrar gitmeyi planlıyorum bende :)
      bu arada fiyatlar mı artmış yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum ?

      Sil
    3. :) valla hiçbir fikrim yok o konuda daha önce sadece sexy mama'sını almıştım ben

      Sil
  2. Bana fırçalarda indirim yok dedi görevli :/ Ya sabıır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :/ aman ya bana da Essence'in tırnak ürünlerinde indirim yok dendi artık doğru mu bilemiyorum çünkü kataloğunda oje de vardı.işte bazıları ilgilenmiyor doğru düzgün bişi bilmiyorlar benimle ilgilenen görevli çok iyiydi Allahtan yarın git bak bence çünkü var yani indirim

      Sil
  3. bende the balm doldurdum.güle güle kullanalım.beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim sen de güle güle kullan

      Sil
  4. yehu kuzum bende hot mama allık aldım the balm dan. güle güle bitir hepsini.ayşegül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ohh sen de güle güle kullan kuzucum ben allık alamadım ya ama şeftali tonlarında bulursam alıcam bakalım

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)