12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler günü indiriminde Gratis'ten aldıklarım Part2

Selamlar:)
Her yerde duydunuz Gratis indirimini.Duymamak imkansız zaten aman kaçırmayın derim bugün son gün maalesef:(
İndirimin ilk günü koşa koşa gitmiş ve istediğim ürünlerin çoğunu almıştım.Fakat babamdan kredi kartını kapınca 2.bir alışveriş yapmak şart oldu diye aklımda kalanları almaya gittim.Fakat bu sefer çok zorlu bir alışveriş oldu kadınlar resmen savaş halindeydi.Çoğu ürün bitmişti ve gelenler de direk bitiyordu.Arkadaşımla birlikte savaşarak yine de istediğimiz şeyleri alabildik:)


Normal satış fiyatları;
The Balm Work Is Over Toz Pigment Far 18 TL
The Balm Bahama Mama Bronzer 27 TL
The Balm Mary-Lou Manizer Highliter 40 TL
Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner 24.75 TL
Max Factor 2000 Calorie Maskara 40,90 TL
Loreal Lumi Magique Highliter Pen 40 TL
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu 2 TL
Eklips Şişme Ayak Havuzu 6 TL
Benri Aseton 7 TL

Bu fiyatlar üzerinden %50 indirim olunca tadından yenmedi:)

Ama Benri pamuklardan almak istiyordum maalesef hiç kalmamış. Bir de Nude Tude paletten ablama da alacaktım maalesef onu da alamadım.
Rimeli de sırf bu kadar ucuzluyor diye aldım.Yoksa şu an kullandığım Dior Diorshoe Extase'dan çok memnunum ama idare eder artık:)
Sevgiler:)

4 yorum:

  1. Bende senin gibi lasting drama eyelineri aldım. Harika bir ürün,çok kolayca eyeliner çekebilmeyi sağlıyor. Güle güle kullan hepsini:)

    Libra MakeUp Blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ben daha deneyemedim ama çok merak ediyorum teşekkür ederimm sen de güle güle kullan

      Sil
  2. gülerekten kullan.benimde gratisten aldıklarımla çekilişim var beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)