5 Mayıs 2013 Pazar

AVON Conditioning Eye Makeup Remover Lotion

Selamlar:)
Uzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım.:)Mazeretimi biliyorsunuz okulu bitirmeye çalışıyorum ve tez bütün vaktimi alıyor.Üstüne de ödevler,vizeler,finaller...Benim için dua edin nolur:)
Şimdi yazıya dönersek; benim cildim aşırı alerjik olduğu için genelde AVON'un cilt bakım ürünleri bana alerji yapıyor o yüzden pek kullanmıyorum.Fakat ablam bu ürünü aldığında bir umut denedim.

Ürün losyon şeklinde ve 150ml.

İçeriği de bu şekilde

Maalesef ben bu ürünü hiç sevemedim. Alerji yapmasını geçtim (bu benim için artık çok olağan bir şey) makyajı temizlemiyor bence.Normal maskarayı çıkarmakta bile başarısız ki waterproofları düşünemiyorum.:)Tek iyi özelliği gerçekten iyi nemlendiriyor.:)
Ben hiç memnun kalmadım.Ürün yarıda gelip gittikçe ablam kullanıyor bitsin diye ama O da hiç memnun değil.
Siz kullandınız mı memnun musunuz çok merak ediyorum:)
Sevgilerrr:)

1 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum ama daha önce almıstım memnun kalmadıgım için tekrar almamıstım. Avon temsilcim iki tüp hediye verdi ama keşke başka şey verseymiş =/ Kalemi ve maskarayı temizliyor ama dağıtıyor yani uğraştırıyor. Ayrıca iğrenç bir nem hissi bırakıyor. Bununla temizledikten sonra bir de gidip yüzümü temizlemem gerekiyor =/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)