7 Mayıs 2013 Salı

Uriage Tolederm Soothing Cleasing Water VS Bioderma Sensibio H2O

Selamlar:)
Bugün Uriage ve Bioderma'nın toleransı düşük yani hassas ciltler için piyasaya sürdükleri yüz temizleme sularının karşılaştırmasını yapmak istiyorum.

İkisi de iyi markalar ve fiyatları birbirine yakın. Uriage 49TL Bioderma'da 59TL'ydi sanırım.

Uriage 250ml


İçeriği de bu şekilde.

Bioderma ise 500ml


Pek belli olmasa da içeriği bu şekilde:)

Benim yorumlarıma gelecek olursak;
İkisi de güzel fakat Uriage hassas ciltler için olmasına rağmen bana alerji yaparken Bioderma da böyle bir sorunla karşılaşmadım.Ayrıca zaten fiyat ve miktar oranlarına göre Uriage almak da biraz saçma geldi bana ki Bioderma çoğu zaman bir alana bir hediye şeklinde satılıyor ve tadından yenmiyor.:)
Ayrıca Bioderma cildi temizlemekte bi tık daha önde benim için.
Benim gözümde Uriage'ın Bioderma'ya göre tek artısı tadı oldu.Bioderma çok acı bir tat bırakıyor ve ben illa ki onu yalıyorum yanlışlıkla.:)Uriage da bu sorun yok.Ama dediğim gibi Uriage bana alerji yaptı ablama vermeyi düşünüyorum.:)
Bu durumda kazanan açık ara farkla Bioderma:)

1 yorum:

  1. Bu biodermayı herkes kullanıyor ama ben denemeye fırsat bulamadım bir türlü. Geçen gün gittiğimde kampanya yoktu ben de almadım ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)