6 Mayıs 2013 Pazartesi

Yves Rocher Parfümler

Selamlarr:)
Bu yazıyı yazmak için sabırsızlanıyordum sonunda yazabiliyorum.Yves Rocher markasının denediğim her ürününden çok memnun kalıyorum.Doğum günüm dolayısıyla 1ürün alımımıma 1ürün hediyeydi benim için.Ben de bana en mantıklı gelen şeyi yaparak bayıla bayıla kullandığım parfümlerini aldım.:)


Tercihim Vanille Noire ve So Elixir Purple'dan yana oldu.:)



So Elixir Purple'ın deodorantının yazısını daha önce yazmıştım.(Ulaşmak için tık tık) Ben bayılıyorum bu kokuya.Parfümü deodoranttan da kalıcı mükemmel kokuyor kesinlikle.Hafif ve çiçeksi kokuları sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum.


İçeriği bu şekilde:)


Vanille Noire ikinci tercihim oldu.Daha önce kullanmamıştım orada beğenip aldım. Tendre Jasmine'le bunun arasında gidip geldim ama sonunda Vanille Noire'a karar verdim.Ve bu parfüme de aşık oldum:)Bu kadar soft ama kalıcı bir vanilya kokusu olamaz. İçeriğinde Bourbone,Tahiti ve Uganda vanilyasının yanında mandalina var. Vanilya kokulu parfümlerden ağır diye kaçınırdım ama bu kesinlikle bütün ön yargılarımı yıkan bir parfüm oldu.:)


İçeriği bu şekilde:)

Özetle; ben Yves Rocher markasını çok seviyorum ve parfümleri de vazgeçilmezlerim arasına girdi. Teki 105 TL idi ben ikisini bu fiyata almış oldum ki kesinlikle düşeş bence:)
Kalıcılıkları çok çok iyi gün içinde tazelemeye gerek bile yok::)

Sevgileeer.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)