25 Haziran 2013 Salı

Balo Makyaj Denemesi

Herkese selamlar:)
Çok çok uzun bir ara verdiğimin farkındayım ve bunun için hepinizden özür diliyorum. Ama bu arada okulu bitirdim mezun oldum.:) Yarın akşam da balomuz var. Çok kararsız kaldım makyajımı kendim mi yapsam yoksa profesyonel birine mi gitsem diye. Bugün bir deneme yapmaya karar verdim ve ablamın uzaktan yardımlarıyla çıkan sonuçtan oldukça memnun kaldım. Bakalım siz beğenecek misiniz?

Kullandığım ürünler;


Ve makyajım da böyle oldu;




Elbisem mint yeşili olduğu için gözlerime dikkat çekerek dudaklarımı nude bırakmak istedim. Umarım beğenmişsinizdir.:) Bana yarın için şans dileyin. 
Tavsiyeleriniz varsa lütfen yorum bırakın ki kendimi geliştirebileyim.:)
Hepinizi çok öpüyorum:)


2 yorum:

  1. Ben beğendimm :) Ama göz kapağın çok siyah geldi. Gözlerinin iç kısımlarına daha açık bir renk kullanıp iki renk arası geçiş yaparsan çok daha güzel olur diye düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim.Evet bana da koyu geldi onu senin dediğin gibi yapmam en iyisi olucak:)Çok çok saol yorumun için

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)