22 Temmuz 2013 Pazartesi

Bitenler #1

Herkese merhaba:)
Uzun bir aradan sonra verdiğim aradan karşınızdayımm:)
Bol görselli bir bitenler yazısı olacak bu hadi başlayalım.

Biten ürünlerimin toplu hali bu şekilde:)

 1)Ecolinn Ecocare Keratinli Acil Bakım Saç Kremi: Organik bir ürün. Avon ve Oriflame gibi kataoglarla satılıyor.Ben çok memnundum özellikle kokusu muhteşem.
 2)Chanel Precision Activateur Jeneusse Tonik: Chanel'in cilt bakım ürünlerini çok seviyorum.Fakat bence bu toniğin çok ekstra bir özelliği yok tonik işte:)
 3)Cosmo Shop Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Ben bu oje çıkarıcıyı Benri asetonu deneyene kadar hiç sevmiyordum fakat kıymetini anladım.
 4)Oriflame Anti-Selulite Serum: Bu ürün yıllardır bendeydi.Bitsin diye kullanıyorum.
 5)Watsons Deep Cleansing Nose Pore Tape: Beni çok şaşırtan ve çok beğendiğim bir ürün oldu.Gerçekten oldukça başarılı ve fiyatı çok uygun.
 6)Grace Cole El Kremi: Gratis'ten yanında törpüsüyle birlikte almıştım.Kokusunu ve nemlendirmesini oldukça sevdiğim bir kremdi.
 7)Biorichi Peeling: Bu ürün de saç kremi gibi katalogla satılıyor.Benim çok çok memnun olduğum çok başarılı bir peeling.Roaccutane tedavisi gördüğüm için yenisini almıyorum.Tedaviye başlamamış olsaydım mutlaka alırdım.
 8)NYC Top Coat: Çok konuşulan ve bu ününü kesinlikle hak eden bir top coat.Beni oje sürmekle barıştırdı diyebilirim gerçekten çok hızlı kurutuyor ojeyi.Aslında içinde biraz daha var ama sanırım sıcaklar yapısını bozdu kıvamı koyulaştı ve ojeyi bozmaya başladı.
 9)Lancome Soleil DNA Guard: Benim uzun zamandır kullandığım güneş kremidir kendileri. Ben gayet memnundum fakat artık sıkılmıştım bitmesi iyi oldu.Tedavi gördüğüm ,için daha yüksek korumalı ve kızarıklık önleyici bir krem kullanmaya başladım.
 10)Chanel Precision Mousse Douceur: Çok severek kullandığım bir üründü.Benim hassas cildime çok iyi geldi.Yine tedavi gördüğüm için daha az yoğun bir ürün kullanmaya başladım.
 11)Loreal Perfect Clean Köpük Jel: Ben bu ürünü yüzümde değil dekolte bölgemde kullandım ve çok memnun kaldım.Yüzüme alerji yaptığı için bitireyim bari diyerek düşünmüştüm ama tekrar alıp dekolte bölgemde kullanmaya devam edeceğim.
 12)Rexona Roll-on: Benim vazgeçilmez ürünüm.Bence roll-on ve deodorant konusunda Rexona en iyisi.
 13)Gliss Total Repair Spray Thermo Protect: Bu spreyi saçımı kurutmadan önce nemli saçıma ve şekillendirmeden önce kuru saçıma mutlaka sıkıyorum.Şu an yeni şişeyi kullanıyorum memnunum bittikçe de alırım.
 14)Gliss Color & Brilliance Saç Bakım Maskesi: Çok severek kullandığım bir saç maskesiydi.Saçlarımı yumuşattı.Yeni ürünler denemek istiyorum yoksa tekrar alırdım.

15)Oriflame Feet Up Advanced Foot Mask: Benim kesinlikle bayılarak kullandığım ve kesinlikle muhteşem bir ayak kremi.Oldukça yoğun ve nemlendirmesi çok iyi.

Benim bitirdiğim ürünler bu kadar.Ayrıntılı yazısını yazmamı istedikleriniz olursa lütfen yorum olarak bırakın.:)
Çok çok öpüyorum sizi:)

2 yorum:

  1. Ayak kremini ve Gliss'in maskesini aklıma kazıdım :) Çünkü arayışlardayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben özellikle ayak kreminden çok memnun kalacağını düşünüyorum.Ben bayılıyorum çünkü:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)