31 Ağustos 2013 Cumartesi

Fekkai Luscious Curls Wave Spray

Selamlar:))
Bugün çok severek kullandığım bir ürünü tanıtmak istiyorum.
Fekkai markasını çok beğeniyorum.Dalgalı saçlar için olan serisini, hacim serisini ve ince telli saçlar için olan serisini uzun süre kullandım.Şampuanları ve saç kremleri çok çok iyi.Saçı nemlendirmesi çok başarılı ve yine bana alerji yapmayan nadir ürünlerden.Saç dökülme problemim nedeniyle Bioxcin kullanmaya başlayana kadar Fekkai'den şaşmadım.:) 
Benim saçlarım hafif dalgalı (yani aslında ben boya ve düzleştiricilerle yapısını bozmadan önce bayağı dalgalıydı).Kuruturken gösterdiğim özene göre yine dalgalı formunu tutturabiliyorum.Bunun için dalgalı olmasını istediğim zamanlarda kullanayım diye bu spreyi almıştım.


Bu sprey dalgalandırma spreyi olarak geçiyor.Farkındayım adı biraz saçma.:)
Ben nasıl kullanıyorum?
Saçlarımı taradıktan sonra serumlarımı sürüyorum ve bu spreyi sıkıyorum.Ellerimle saçlarımı uçlarından diplerine doğru sıkarak dalgalandırıyorum.Daha sonra ısıdan koruyucu spreyimi sıkıyorum ve saçımı kurutuyorum.

İçeriği;

Çok olmazsa olmaz bir ürün değil,mucizeler de yaratmıyor.Ama şekil vermeyi kolaylaştırdığı muhakkak.Ben severek kullanıyorum açıkçası.:)

Fekkai ürünlerini Douglas'larda bulabilirsiniz.50-60 civarında fiyatları var maskeleri de 80-90 arasındaydı yanlış hatırlamıyorsam.

Sizin bana tavsiye edebileceğiniz ürünler neler?Saç konusu benim en hassas olduğum konu ve bütün tavsiyelere açığım.

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)