30 Ağustos 2013 Cuma

Inglot 15BJF Allık Fırçası

Herkese merhaba:)
Bugün çok çok anlamlı bir gün 30Ağustos Zafer Bayramı'nın 91.yıldönümü.Zafer Bayramımız kutlu olsun.


Şimdi yazıma geçebilirim.:)
Fırçaları çok sevdiğimden onlarla ilgili post yazmak çok hoşuma gidiyor.Nedense daha önce de yazmamışım bu ikinci fırça postum.
Bu fırça yine Inglot'tan benim genelde allık sürmek için kullandığım 15 BJF isimli fırçası.


Bu fırça 1SS'e çok benziyor.Onun daha küçüğü sadece.Kıllarının sertliği de aynı geldi bana.


Yakından görünüşü de böyle.:)
Ben genelde allık sürmek için kullanıyorum fakat kontur uygulamada da oldukça başarılı.
Aydınlatıcıyı da sorunsuz uygulayabiliyorsunuz.Çok yönlü yani:)
Ürünü çok fazla almıyor yanağa kondurmuyor yani.
Yıkadığımda da yine kılları dökülmedi oldukça kaliteli bir fırça bu yüzden.
Ben fırçalarımı bebe şampuanıyla yıkıyorum ve bu yöntemden gayet memnunum.
Fiyatlarını maalesef hatırlamıyorum çünkü bütün Inglot fırçalarımı -ki sadece 3 tane var:)- 2 sene önce ablamın düğünü için makyaj yaptırdığımda almıştım.:)

Real Tecniques fırçalardan sipariş vereceğim çok yakında heyecanlıyım:)

Sizin favori fırçalarınız hangileri ve bana neler tavsiye edersiniz?

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)