27 Ağustos 2013 Salı

Inglot 1SS Pudra Fırçası

Herkese merhaba:)
Bundan sonra ara vermeden sık sık yazacağım blogu çok ihmal ettim çünkü.
Bugün sizlere yaklaşık 2 senedir kullandığım Inglot'un pudra fırçasını tanıtmak istiyorum.Bildiğiniz gibi Inglot ülkemizden çekilse de çok yakında kendi mağazaları ve online satışıyla geri dönüyor.Inglot'un fırçaları Mac fırçalar kadar olmasa da oldukça iyi ve kaliteli fırçalar.Ben de 2 fırçası daha var ve önümüzdeki günlerde onları da yazacağım.Şimdi gelelim 1SS'e


Uzun saplı kocaman kafalı bir fırça bu.:) Pudra sürümünü çok kolaylaştırıyor.Kocaman olduğu için bir iki seferde bütün yüzünüze dağıtabiliyorsunuz.Bu arada ben pudrayı kapatıcılık için değil sabitlemek için kullanıyorum.Makyajımı yaptıktan sonra bütün yüzüme bu fırçayla uygulama yapıyorum ve taaa taaa hazırım.:)


Kılları sık ve orta sertlikte.Ecotools'un pudra fırçasına göre daha sert mesela.Yıkadığımda kılları hiç dökülmedi yani iki senedir 5 kıl falan dökülmüştür maksimum.:)
Sizin kullandığınız ve en sevdiğiniz fırçala hangileri?

Sevgiler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)