25 Ağustos 2013 Pazar

The Balm Shady Lady Vol.2

Herkese merhaba:)
Yine upuzun bir aradan sonra geri döndüm.
İlk yazım The Balm'ın severek kullandığım Shady Lady paletlerinden Vol.2 olsun dedim.

Balm'ın far paletlerini çok seviyorum.İndirimlerden alındığında çok da uyguna geliyor.Pigmentasyonları ve kalıcıkları çok başarılı bence.Far bazı kullanıldığında daha da iyi oluyor ve tadından yenmiyor bence:)

Paletin içindeki renkler bu şekilde


Soft tonlar var genelde.Hepsi sedefli ve 2 tanesinin içinde simler var.

Swatcları şu şekilde


Ben maalesef fotoğraf konusunda çok başarılı değilim yani yazı falan yazmayı bilmiyorum fotoğrafa.:)
Ama renkler sol baştan başlıyor ve aşağı doğru gidiyor.Sonra tekrar orta üstten başlayıp aşağı ve en son sağdan başlayıp aşağı doğru gidiyor.Fotoğraflar gün ışığında çekildi.

Siz en çok hangi paletleri seviyorsunuz?

Sevgiler.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)