29 Ağustos 2013 Perşembe

The Balm Time Balm Face Primer

Selamlar:)
Bugün bayram indiriminden aldığım ve o günden sonra makyajlarımdan eksik etmediğim çok çok sevdiğim marka The Balm'ın Time Balm isimli makyaj bazını anlatmak istiyorum.Pek çok kişi yazmış olsa da benim gözümden de bir görün istedim.:)



           Dışı bilindik Balm kutularından birazcık farklı Pin-Up kızları yok fakat bence yine de çok cezbedici.


Kendi kabı da bu şekilde.Sıkılarak kullanılıyor ve kontrolü kolay sağlayabiliyorsunuz.Bir anda çok fazla ürün çıkmıyor dışarıya.


İçeriği de bu şekilde


Kıvamı jelimsi olsa da oldukça koyu.Az bir miktarı bütün bir yüze yetiyor.
Benim yüzümde yaklaşık 8 saat kaldı ve makyajımda bu sıcaklara rağmen en ufak bir dağılma olmadı yani ben oldukça memnun kaldım.Benimle birlikte ablam da kullandı ve onun da makyajı hiç dağılmadı.
Benim için en büyük artısı tabi ki bana alerji yapmaması oldu.Çünkü ben ne sürsem alerji yapıyor ve pek çok dermokozmetik ürünü kullanırken bile sorun yaşayabiliyorum.Balm markasının her ürününü çok seviyorum ve bu bazı da kesinlikle tavsiye ederim.:)

Sevgiler:)

2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)