1 Eylül 2013 Pazar

Inglot 27TG Stipling Fırça

Selamlar:)
Bugün yine bir makyaj fırçası tanıtacağım.Inglot fırçalarımın sonuncusu bu.Genelde fondöten sürmek için kullandığım ve gayet memnun olduğum 27TG Stipling fırça.


Mac'in 187 numaralı fırçasına benziyor.Dupe'ı denilebilir.Ben kullanmadım gerçi Mac bilemiyorum o yüzden ama görünüşü benziyor.
Ben fondöteni uygulamak için kullanıyorum.Tampon hareketlerle uyguluyorum.
Fondöteni iz bırakmadan dağıtıyor ve çok doğal duruyor.Yani öyle kalıp gibi bırakmıyor fondöteni.Sentetik kılları diğer 2 fırçaya göre daha yumuşak.
Kapatıcılık konusunda çok iyi değil orta kapatıcılık konusunda çok başarılı.


Yakından da bu şekilde kılların görünümü.
Yıkandığında sadece 1-2 kıl döktü.O da 2 senede gayet normal bence. Bu ara Beauty Blender çakması Eklips süngerlerden kullanıyorum ve çok çok memnunum.Yani çakması böyleyse orjinali nasıldır bilemiyorum.:)O yüzden biraz pabucu dama atıldı bu fırçanın.O süngeri de yazacağım çok yakında.:)
Sizin sevdiğiniz fondöten fırçaları hangileri?

Sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)