6 Eylül 2013 Cuma

Oriflame Studio Artist Loose Powder

Selamlar:)
Bu ara çok değişik duygular içerisindeyim.Okul bitti ve bir anda büyük bir boşluğa düştüm.İş aramalar falan değişik geliyor çok alışamadım henüz.Bu arada beni rahatlatan ve kafamı dağıtan tek şey de blog yazmak.:)Keşke teknik bilgim daha fazla olsaydı da header falan feğiştirmek istiyorum yapamıyorum onu yapabilseydim.
Neyse efendim konumuza dönersek;


Bu pudra beyaz renkli fakat sürüldüğünde beyaz durmuyor tabi ki.Hafif ışıltılar vererek aydınlatıyor.Kullanımı da oldukça kolay fazla ürün alma gibi bir problem olmuyor.


Bu pudrayı ablam kullanıyor ve onun tavsiye etmemi istediği 2üründen biri.Diğerini de yazacağım çok yakında.Ablam da benim gibi çok beyaz tenli fakat eskiden çok fazla ve bilinçsiz güneşlenmekten kaynaklanan bence çok belirgin olmayan ama kendisinin bir hayli taktığı bir güneş lekesi var alnında.Onun üzerine sürerek kullanıyor ve gerçekten gözle görülür bir azalma oluyor.
Belki lekelerinden muzdarip olanlar var diye yazmak istedim gerçekten başarılı bir ürün çünkü.
Rahatsız eden bir kokusu ya da yapısı da yok üstelik.
Ayrıca normal makyajlarda da aydınlatıcı olarak gayet başarılı bence::)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)