5 Eylül 2013 Perşembe

Sephora Express Dry Shampoo

Selamlar:)
Benim sanırım en takıntılı olduğum konu saçlarımdır.Bu yüzden saç ürünlerini kullanırken daha bir hassas davranıyorum.Bu kuru şampuanı arkadaşımda görmüştüm ve onda deneyerek almıştım.


Yağlanan saçların dibine uygulandığında yağlanma görüntüsünü azaltmayı ve saçlardaki kötü kokuyu yok etmeyi vaat ediyor.Ki bence oldukça başarılı.
Ben gün aşırı duş alıyorum ama saçlarımla çok oynadığım zamanlarda hafif yağlanma olursa bu spreyi kullanıyorum ve taa-daa gerçekten yok ediyor.
Ama özellikle koku için kullanıyorum ben.Bütün arkadaşlarım sigara kullanıyor maalesef ve ben kullanmayan biri olarak kokusundan çok rahatsız oluyorum.Eve geldiğimde bunu kullanıyorum ve saçlarımda hiç sigara kokusu kalmıyor.


İçeriği de bu şekilde.

Ayrıca kokusu çok çok çok güzel.Fiyatı da 16TL falandı ben aldığımda ve uzun süre kullandım hala da kullanıyorum.Tabi her gün kullanmadığım için normal aslında:)
Kısaca ben çok çok memnunum ve bittikçe alırım kurtarıcı oluyor benim için.

Sizin önerebileceğiniz kuru şampuanlar varsa lütfen bana da söyleyin:)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)