22 Kasım 2013 Cuma

The Balm Put A Lid On Far Bazı

Herkese merhaba:))
Bugün size meşhur far bazını bir de benim gözümden anlatacağım.
Urban Decay Primer Potion bu kadar meşhurken fakat ülkemizde maalesef bulunmuyorken Balm'ın yaz başında çıkardığı bu far bazı çook iyi oldu bence.Ben UD kullanmadım hiç o yüzden karşılaştırma yapamıyorum fakat benım çok sevdiğim ve güvendiğim bloggerların bir kaçı performansının UDyle yarışacak hatta fiyat-performans oranıyla geçecek kadar iyi olduğunu söylüyor.


Ambalajı bu şekilde. Gramajı az fakat yoğun bir ürün ve oldukça bereketli. Küçük bir miktarı 2 göz kapağına da yetiyor.
Benim göz kapaklarım normalde de çok yağlı değildir zaten yani farlar kolay kolay çizgilerime dolmaz.Fakat bu baz sayesinde çok çok daha kalıcı oldukları su götürmez bir gerçek:)
Renkleri daha canlı tutuyor ve alt kirpik diplerine uygulandığında oraya sürülen far-kalem asla akma yapmıyor.
İçeriği;
Döndüremedim bir türlü kusura bakmayın:(

Yapısı;

Ve bu kadarı iki göz kapağına da yeterli geliyor.

Fiyatı indirimsiz 27 tl idi sanırım ama Gratis'in baldan tatlı indirimleriyle yarı fiyatına sahip olmak mümkün.:)
Ben genel olarak The Balm ürünlerini çok seviyorum.Bence oldukça kaliyeli ve uygun fiyatlı ürünler.
Siz hangi far bazlarını kullanıyorsunuz ve memnun musunuz lütfen benimle paylaşın.:)

Sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)