9 Aralık 2013 Pazartesi

Gliss Total Repair Isıya Karşı Koruyucu Sprey

Selamlaaar:)
Olacak şey değil 2 gün üst üste yazı yazıyorum aman nazar değmesin:) Bugünkü ürünümüze gelirsek;



Bu ürünü bilen bilir bayağı meşhur bir ürün. Kullananlar ya seviyor ya nefret ediyor arası yok gibi ki ben nefret edenlerdenim.
Nefret etme nedenlerim;
1)Uhu gibi berbat bir kokusu var ki benim gibi kokuya önem veriyorsanız kesinlikle uzak durun derim.
2)Saçlarımı çok sertleştirdi tabiri caizse keçe gibi yaptı.
3)Nemli saça da kuru saça da uyguladığımda yapış yapış tuhaf bir his verdi.
Benim için bu 3 neden yeter de artar. Yani daha ne olsun zaten saç ürününde olmaması gereken bütün özellikler bunda mevcut.

İçeriği;


200ml kocaman bir şişe. Ben galeyana gelip 2şişe birden almıştım tekini bitirdim ama daha fazla dayanamayacağım bunu atıyorum. Got2b'ye geçiş yaptım bile.

Isıdan koruma özelliği hakkında çok bir şey söyleyemeyeceğim. İşe yarıyorsa da umurumda değil öyle nefret ettim bundan. Yani zaten boyalı ve yıpranmış bir saçı sertleştiriyor ısıdan korusa nolur?:)

Siz ne düşünüyorsunuz seven mi yoksa nefret eden tarafta mısınız?

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)