14 Aralık 2013 Cumartesi

Kozmela Alışverişim

Selamlar:)
Bugün size kısa ama faydalı olduğunu düşündüğüm bir yazı yazıyorum.
Malumunuz online alışverişler hep kafada soru işareti bırakıyor. Ürünler orjinal mi değil mi? Paket elime ulaşırken problem olur mu? Elime kaç günde ulaşır? diye uzayan sorular.
Ben kıyafet dışında neredeyse her türlü alışverişimi online olarak yapıyorum. Özellikle dermokozmetik ürünleri internetten alıyorum çünkü;
Öncelikle eczaneye gittiğinizde çoğu çalışan bir afra tafralarda nedenini zerre anlamıyorum bunun. Ürün soruyorsunuz lütfen anlatıyorlar. Gerçi zan altında bırakmayayım benim en sinirimi bozan Eskişehir'de Espark'ta bulunan Ayça Eczanesi.
Tester neredeyse hiç vermiyorlar ki bu çok önemli aslında insan tester olarak gönderilen bir şeyden memnun kalırsa tam boyunu alıyor.Ayrıca benim gibi ultra alerjikseniz ürünün size alerji yapıp yapmayacağını anlamış oluyorsunuz.
Son olarak da taksit yapmıyorlar maalesef. Yani 100 üzerinde yapıyorlar genelde o da az miktarda oluyor.
Bu nedenlerden ben online alışverişi seviyorum.
Kozmela'ya gelirsek;
Öncelikle çok hızlılar kargom 1 günde bana ulaştı.
Tester konusunda çok cömertler hatta bütün dermokozmetik sitelerden çok daha fazla tester yolluyorlar.
Paketlemeleri çok özenli.
Her aşamada size mail atıyorlar.


Benim aldıklarım bunlardı. Gördüğünüz gibi testerlar bile ayrı paket içerisinde.:)

Umarım yazım faydalı olabilir ve size fikir verebilir.(Yazı reklam yazısı falan değil tamamen kişisel deneyimlerime dayanıyor ve ürünleri de kendi paramla aldım.:))

Kozmela'nın sitesi için; tık tık

Sevgiler:)

2 yorum:

  1. Real Techniques fırçalar orjinal mi? Ben de nasıl ulaşabilirim diye araştırıyordum bu çok iyi oldu :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)evet orjinal.Kesinlikle tavsiye ederim.Henüz sadece Travel Essentials ve bu seti var ama 2014'te diğer fırçaları da gelecekmiş.Ayrıca biraz önce öğrendim 27aralıkta %35 indirim olacakmış kaçırmayın derim.:)Hem rica ederim ne demek umarım bir işe yararım:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)