8 Aralık 2013 Pazar

La Roche Posay Effaclar H

Selam kızlaar:)
Karlı bir pazar gününden herkese merhaba. Eskişehir^de yaşadığım için kar bana çok uzak değil ve dünden beri lapa lapa yağıyor ki ben soğuk havaları da karı da hiç sevmem.:(
Ayrıca bu aralar neler yaptığımdan bahsetmek istiyorum sizlere biraz. Evdeyim çalışmıyorum:) Tam ev kızı modundayım. KPSS'ye çalışıyorum ki mezun olup ders çalışmak işkenceymiş arkadaşlar.:( Bir yandan da keçeyle uğraşıyorum malumunuz bu ara çok moda:) Makyaj çantası, clutch, çanta dikiyorum ve oldukça zevkli.:)
Yazımıza dönersek;
Benim cildim ekstra alerjik olduğu için (yani bana bebek şampuanları bile alerji yapıyor) cilt bakımı ürünlerimi bulmam biraz sıkıntılı oluyor.Fakat La Roche Posay bana alerji yapmayan nadir markalardan ve bu özelliği beni kalbimden vuruyor.
Şimdi nemlendiriciye gelirsek;

Effaclar H tedavi gören ciltler için üretilmiş bir seri. Yağlı ciltleri Roaccutane tedavisinden koruyor diyebilirim. Nem vermesi başarılı zira bildiğiniz üzere Roaccutane ağır ve cildi çok kurutan bir ilaç. Nemlendirmesi oldukça başarılı. Cildin bütün gerginliğini alıyor.
Fakat;
Benim cildim normalde karmadan kuruya dönük bir cilt Roaccutane'ın ekstra kurutmasıyla iyice kuru oldu ve nemlendirmesi benim için yetersiz kaldı. Ben Toleraine serisinden daha memnunum onun da yazısı gelecek.

İçeriği;


Ürün klasik LP nemlendiricileri gibi 40ml
Kullananlar çok memnun fakat dediğim gibi ben cildimin kuru-karma olmasını dikkate almadığımdan nemlendirmesi bana yetersiz geldi.

Siz ne düşünüyorsunuz LP ürünleri hakkında?

Sevgiler:)

Beni takip etmek isterseniz;

Instagram--->busrataca
Twitter--->busrataca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)