12 Ocak 2014 Pazar

Tangle Teezer

Herkese Merhabalar efendimmm:)
Yine 1 ay olmuş ben yazmayalı ama bu sefer gerçekten oturtacağım blog işini.:)
Kendimi affettirmek için bol görselli bir yazı hazırladım.
Malumunuz meşhur 'Detangling Hair Brush' Tangle Teezer'ı tanıtacağım sizlere.


Nedir bu Tangle Teezer?

Bu bir tarak aslında.:)
Tarak ne kadar özel olabilir neden tanıtıyorsun derseniz;
Saçlarınızı yolmadan açıyor. Ki bu benim için çok önemli çünkü saçlarım boyalı ve uzatmaya çalışıyorum. Ayrıca ince telli ve bu yüzden çok karışıyor. Normal taraklarla kremliyken tarasam bile haddinden fazla yolunuyor saçım. Bununla hiç yolunmuyor tarağa bir tel bile saç gelmiyor diyemem ama gerçekten normalin 3'te biri kadar saçım yolunuyor.



Fırçalarının yapısı bu şekilde.

İkinci özelliği de tarayarak kuruttuğunuzda saçlarınızda fönlü etkisi bırakması.
Benim saçlarım normalde kabarık ve bayağı şekilsiz dalgalı düz arası saçma sapan bir yapısı var.
Yani normalde maşa ya da düzleştirici kullanmadan sokağa çıkamam maalesef.
Fakat 2 seferdir tarayarak kurutuyorum saçlarıma biraz serum sürüyorum -ki eminim elektriklenme karşıtı bir serum çok daha iş görür (en yakın zamanda alacağım)- ve dışarı çıkıyorum.

Sonuç şöyle;


Ben aldığımdan beri kullanıyorum ve deliler gibi memnunum.

Islak ve kuru olarak kullanılabiliyor ki ben banyoda da saçımı bununda tarıyorum.

Salon Elite, Original, Compact Styler ve Aqua Splash gibi çeşitleri var.

Benim elimdeki;


Feelunique'ten yaklaşık 10 pounda aldım ki 35 tl falan ediyor. Normalde bir tarağa bu kadar vermek evet bence saçma ama ben her kuruşunu hak ettiğini düşünüyorum ve çok seviyorum.
Hatta şimdiki hedefim banyoda kullanmak için daha uygun olan Aqua Splash.


Bu taraktan hediye ettiğim instagram çekilişime katılmak için;

Instagram:busrataca

Instagramı olmayanlar üzülmesin çok yakında buradan da çekiliş yapacağım.

Sevgiler.:)



1 yorum:

  1. benimde saçlarım çok ince telli bir denemek lazım aslında
    @siparisinvar
    http://takintilarsaplantilar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)