17 Ocak 2014 Cuma

The Balm Mary Lou & Bahama Mama

Selamlar:)
Bugün sizlere 2 ürün birden tanıtacağım. Bunun nedeni çoğu zaman ikisini birlikte kullanıyor olmam ve biri kontur (contour) işlemi için uygunken diğeri aydınlatma (highlight) için uygun.


İlki Mary Lou Manizer.Aydınlatıcı olarak kullanıyorum ben ama aynı zamanda far olarak kullanıldığında çok başarılı.Pigmentasyonu oldukça fazla.


Gördüğünüz gibi kocaman bir ürün.Yani bunu bitirmenin çok da mümkün olduğunu düşünmüyorum zira kendisi 8.5gr. Ambalajı bir The Balm klasiği ve kesinlikle beni en çok cezbeden şeylerden.
Şampanya rengiyle krem rengi arası ve sedefli bir yapısı var.Bu yüzden hafif uygulamak lazım ki disko topuna dönmeyelim.:)


İkinci ürün bir bronzer olan ve kontur yanii gölgeleme işlemi için kullandığım Bahama Mama.Ambalajı yine çok şeker.Bu da bitmesi çok imkanlı olmayan bir ürün 7.08gr.


Rengi de böyle koyu kahverengi.Benim bu ürünle ilgili en çok sevdiğim şey mat yapıda olması.Gölgeleme işlemini yaparken abartmadığınız sürece çok doğal duruyor.

Swatcları;





Kontur işleminde daha yeni yeni başarılı olmaya başlıyorum. Krem ürünlerle de bunu desteklemeyi ve daha başarılı işlemler yapabilmeyi umuyorum.

Sizin bu işlemlerde kullandığınız ürünler neler?

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşınn:)